tjugoandrajulitjugohundranio

Hejhej, Hannii här(:

Idag vaknade jag upp med Catti, vi knarkade tv hela dan, sen kom mina typ kusiner som jag bara har träffat like 1 ggr. De snackar ganska roligt iaf och de e från norrköping. Men jaa, sen kom mina störiga, haha nää men mina andra coola kusiner. *hmm* eem, och nu sitter vi och gör absolut.............. ingenting. ska väll gå ut och göra nåt skoj sen, matilda vill leka dunkgömme eller va de heter,(Guuulligt) men de har precis regnat så de e blött och då kmr mitt hår bli loooockiiigt): jaa, exakt 4 veckor tills skolan börjar, har panik! Börjar 8:an sen, läskigt men sant. Nu ska jag ut i verkligheten, dagens ord e helt klart  "GULLIGT" ha de bra
Löööööv
<Puusshaaj>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0