Dagen-dagen 17 juli

Tjatja Hannii här. Sitter här med Fannii nu, ska hem om 5 minuter. Asso kolla. Min mobil har precs vatt inne på lagning så jag har inte bytat tbx till den vanliga. Åsso den mobilen jag har nu har jag repat as mkt och som om nte de va nog så tappade jag den ner för trappan idag och när jag skulle sätta på vattnet i kranen så glömde jag att mobilen var i handen så jaa.. Men den funkar iaf.. Och jag och Fannii har världens mest tur-kusin, Dannii! Hon hittade för ett tag sen en tusen lapp, och sen 1 till. Sen idag fick jag ett sms om att hon hittade en hundring! Din jävla älskade kusin<3 Jaja, nu ksa jag packa för jag ska hem sen så blir de en sjätte dag med fannii kanske<3<3 Blir nog bad idag

Kommentarer
Postat av: ewelina

oh tack :D

jo det är bra :)

hur är det med er då? :D

2009-07-18 @ 09:52:08
URL: http://hariibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0